Tuesday, March 25, 2008

Πόσο μπορεί να σου δυσκολέψει την ζωή το Color Management?

Η διαχείριση χρώματος (ή αγγλιστί Color Management) είναι μια υπόθεση που απαιτεί μεγάλη προσοχή και υπομονή. Υπάρχουν τόσοι παράγοντες που μπορούν να επηρρεάσουν το χρωματικό αποτέλεσμα και την ποιότητα μιας εκτύπωσης που ούτε καν φαντάζεται κανείς! Μπαίνοντας όλο και πιο βαθιά στην πτυχιακή μου, αρχίζω να αναρωτιέμαι και να έχω απορίες για πράγματα που έκανα τόσο καιρό στην δουλειά μου και νόμιζα πως ήξερα.
Το σίγουορο είναι πάντως ότι το χρώμα μπορεί να σε κάνει μανιακό!


Color Management demands great attention and patience. There are so many factors that influence digital printing. I am amazed every time more and more! Working on my diplomatic project, I have realized facts and secrets of a work I though I knew.
One thing is certain; color can turn you into a maniac!

2 comments:

Αγγελάκη Κατερίνα said...

To colour managment είναι όντως μια δύσκολη υπόθεση αλλά ξέρω πως δεν το βάζεις κάτω! Κράτα γερά μαράκι! Όλα θα πάνε καλά αρκεί να το θέλεις!
ΦΙΛΙΑ!

Νικόλαος Παπουτσής said...

Kαλησπέρα Mary
έχεις δίκιο καλή μου
νομίζω οτι τους καλύτερους συνδυασμούς χρωμάτων τους έχει δημιουργήσει η φύση.

Καλή επιτυχία σου εύχομαι
αν και είμαι σίγουρος
οτι θα τα καταφέρεις

κοτσυφοφιλάκια

τσίου!!!